23 Ocak 2012 Pazartesi

ah bu Sezen şarkılarının gözü kör olsun.

          'Yok öyle el gibi durma gül biraz sana gülmeler yaraşır' diyor tam şu anda Sezen.Ve beni benden alıyor.Sanırım bağımlılık yapıyor Sezen şarkıları.Alkol gibi sigara gibi belki... Beğenmeyen elbet vardır.Ama etkilenmeyen yoktur sanırım.Sadece bir kelimesi bile etkilese,etkiler yani.Bir durur düşündürür.
           Ders çalışmam gereken şu saatte kendimi Fizy arama kutusuna Sezen Aksu yazarken buldum.Dertli miyim? Hayır.Sadece biraz düşünmek istedim sanırım.Ya da belki biraz yalnız kalmak  'Gitti cancağazım gitti.Bitti son İstanbul'
           Peki nasıl bu kadın böyle sözler yazabiliyor.O çok mu iyi yazıyor yoksa biz çok fena duygular içinde olduğumuzdan mı böyle depresif takılıyoruz Sezen şarkılarında bilemiyorum.Ucu hep bir yere dokunuyor sözlerinin.Şarkılarını dinlerken düşünecek 'kimse'olmasa bile 'birşey' düşündüyor hatun.O allahın emri.Ne yaşadın be ablacım diyoruz böyle şeyler yazdıracak sana.Her şarkısının ayrı bir hikayesi vardır eminim.Hatta tek bir şarkısı roman olur cinsten.   'Seni kimler aldı,kimler öpüyor seni' 
         'Vazgeçtim gözlerinden,vazgeçtim sözlerinden bir ah de yeter' Çok gece sessizliğini dağıtmıştır bu şarkılar.Çok insanı ağlatmıştır.Çok insanı sakinleştirmiştir. 'Gel gel sarışınım gel,gel sana aşığım gel'  Çok insanı eğlendirmiştir.Mesajları süslemiştir.Evlilik teklifi olmuştur.'Seyirlik değil,ömürlük olsun.Bir yastıkta nasip olsun' . Rakı masasına meze olmuştur 'Kendimden kaçam yarim keskin bıçak,nerde bende o yürek yardan cayacak.'Bazende sevgiliye sitem olup akmıştır. 'Hadi beni yine sev beni deli deli sev
beni yine yine,yeni yeni,yine yine yeniden sev ' Bazen de eskiye götürmüştür 'Lale devri çocuklarıyız biz, zamanımız geçmiş. Aşk şarabından kim bilir en son, hangi şanslı içmiş.' Ah bu Sezen şarkılarının gözü kör olsun.
        Bu şarkıları  daha nice  güzel zamanlarımızda sevdiklerimizle beraber keyifle dinlemeye :)
      

     Teşekkürler minik serçe. Sezen Aksu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder